Daily Caller: Washington Post Omitted Key Facts About Bannon and GAI

Print Friendly

Stephen-K.-Bannon-Ohio-Rally-Sept-14-Getty
Richard Pollack reports at the Daily Caller: “Washington Post reporter Robert O’Harrow’s Wednesday story on Bannon’s relationship with GAI — which Bannon helped found in 2012, serving as its chairman — and Breitbart withheld some key facts.”
H/T Breitbart
byBreitbart News || Image Credit

(Visited 9 times, 2 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *